NOVINKA Testování a čištění Benzínových vstřikovačů, Naftových vstřikovačů a čerpadel ultrazvukem
Pokud máte problémy s palivovým systémem u Vašeho vozu a nechcete hned zbytečně platit za nové vstřikovače nebo čerpadlo, pak nás neváhejte kontaktovat. Ne vždy jsou tyto komponenty vadné. Důležitá je vždy správná diagnostika závady, to Vám může ušetřit i desítky tisíc.
V mnoha případech pomůže pouze vyčištění a přetěsnění vstřikovače. Sice bez otestování na zkušební stolici nelze říci jestli vyčištění pomůže, ale i tak je to minimální cena než hned platit desítky tisíc za nové nebo repasované vstřikovače či čerpadlo.
Čistíme a testujeme všechny typy Benzínových vstřikovačů MPI, FSI, TSI, GDI
Čištění benzínových vstřikovačů probíhá za chodu vstřikovače.
Benzínové vstřikovače testujeme v několika režimech, volnoběh, střední zatížení, maximální zatížení, přechodové režimy a tlaková zkouška těsnosti. Dále se kontroluje správnost rozprášení paliva. Video zde
Benzínové vstřikovače MPI - nepřímé vstřikování paliva - vstřik je umístěn v sání, před sací ventily, vstřikovací tlak 3-4bar
Ultrazvukové čištění vnitřních částí vstřikovače + Test + nové vnitřní mikrosítko (pokud je součástí vstřiku) - 500,-/ks
Benzínové vstřikovače FSI, TSI, GDI - přímé vstřikování paliva - vstřik je umístěn hlavě motoru, ústí přímo do spalovacího prostoru válce, vstřikovací tlak 50-150bar
Ultrazvukové čištění vnitřních částí vstřikovače + Test + nové vnitřní mikrosítko (pokud je součástí vstřiku) - 800,-/ks
FSI, TSI, GDI vstřikovače je nutno dodat i s rozdělovací palivovou lištou pro možnost testování vysokým tlakem !!
Čistíme klasické Dieselové mechanické vstřikovače i vstřikovače systémů PD, PPD, CR
Vyčištění vstřikovačů ultrazvukem - 500,-/ks
Test mechanických vstřikovačů bez protokolu - 500,-/ks
Test vstřikovačů CR na stolici s protokolem - 900,-/ks
Test vstřikovačů PD, PPD na stolici s protokolem - 900,-/ks
Test čerpadla CR na stolici - 4.000,-/ks
Při objednání otestování vstřikovačů nebo čerpadla na stolici je vyčištění už v ceně !!
Navíc vám se od nás po pravdě dozvíte jak na tom Vaše čerpadlo nebo vstřiky doopravdy jsou, protože již po 30tis.km provozu tyto díly už téměř vždy neprojdou testy na 100%, ale to nemusí znamenat, že závada, kterou hledáte je právě v nich. A toho skoro všechny servisy využívají, aby mohly tyto díly samy zrepasovat.